Monday, May 5, 2014

LAPORAN HARI KEDUA PROGRAM JANGKA PANJANG 2020 / 2024 (T'20) 2014

TEMPAT : JANDA BAIK, PAHANG
TARIKH : 28 APRIL 2014


Hari ini Program T'20 bermula secara rasmi dimana semua atlet dan jurulatih sampai ke lokasi Janda Baik, Pahang. Kaunter pendaftaran dibuka seawal 8.00 pagi dimana 3 kaunter telah dibuka bagi melancarkan proses pendaftaran. Jumlah hari ini mencatatkan seramai 19 orang jurulatih dan 422 orang atlet yang telah mendaftar secara rasmi.

Pada sebelah petang pula aktiviti bermula pada pukul 2.30 petang dimana sesi taklimat berkenaan dengan peraturan dan perjalanan program dilaksanakan oleh Encik Macklin Hamzah selaku Kem Komanden. Majlis bersama Pengarah Cawangan Pelapis dimulakan pada pukul 3.30 petang dan diteruskan dengan taklimat bertajuk 'Halatuju dan Tumpuan Atlet' oleh Ketua Unit Pelapis Kebangsaan En. Azrul Hisyam.

Seterusnya sesi bersama Dr. Velapandian Pengarah Pengarah Pendidikan, Penyelidikan dan Inovasi bersama Pegawai Psikologi ISN En Neo Sze Yeng untuk sesi bersama pegawai ISN. Beliau menerangkan sedikit sebanyak mengenai pengurusan psikologi atlet elit dan soal selidik berkaitan dengan psikologi.

Setelah makan malam, sesi Ice Breaking dikendalikan oleh beberapa staff MSN dari cawangan hal ehwal atlet MSN bersama Kem Komandan. Manakala barisan jurulatih bersama Pengarah Cawangan Pelapis untuk sesi perbincangan mengenai program ini.

Aktiviti hari ini berakhir pada pukul 10.30 malam dan semua atlet balik rehat ke bilik masing-masing. Manakala pihak penganjur pula mengadakan postmortem untuk mengemaskini perjalanan program untuk hari. 

Aktiviti esok akan dimulakan seawal 6.15 pagi untuk sesi solat berjemaah dan aktiviti senamrobik.


No comments:

Post a Comment