Tuesday, December 2, 2014

KEM T20 OLAHRAGA 2014 : HARI PERTAMA

TARIKH : 29 NOVEMBER 2014
TEMPAT : SEKOLAH SUKAN MALAYSIA, PAHANG

Hari ini merupakan hari pertama berlangsungnya Kem T20 bagi sukan Olahraga dimana perjalanan dari Majlis Sukan Negara Malaysia (MSNM) bermula pada jam 9 pagi dan sampai ke Sekolah Sukan Malaysia Pahang (SSMP), Gambang pada jam 12.00 tengahari. 

Seramai seorang (1) pegawai, tiga (3) orang urusetia, tujuh (7) orang jurulatih dan tiga puluh enam (36) orang atlet sukan olahraga dari dua belas (12) buah negeri telah mendaftar.

Pada jam 3 petang taklimat program telah diberikan oleh pegawai yang bertugas dan jadual juga turut diedarkan kepada jurulatih dan atlet yang terlibat.

Selepas minum petang pada jam 4 petang pula sesi bersama jurulatih pula diadakan.  Ia bertujuan untuk memperkenalkan semua jurulatih yang terlibat kepada semua atlet yang menyertai kem latihan ini dan taklimat daripada wakil jurulatih yang mengetuai kem ini iaitu En. Manshahar iaitu jurulatih dari program Pelapis Kebangsaan, Majlis Sukan Negara Malaysia (MSNM).

Aktiviti pada sebelah malamnya pula adalah 'ice breaking' yang dijalankan oleh tiga (3) orang urusetia dari Cawangan Hal Ehwal Atlet (HEA), Majlis Sukan Negara Malaysia (MSNM) dan aktiviti tersebut berakhir pada jam 10.30 malam.
LAPORAN OLEH,
NORJIHAN BASHAH
PENGURUS SUKAN PELAPIS KEBANGSAAN

No comments:

Post a Comment