Thursday, December 4, 2014

KEM T20 OLAHRAGA 2014 : HARI KELIMA

Hari ini (3 Disember 2014) telah masuk hari yang kelima Kem T20 sukan Olahraga. Pada jam 6.45 pagi perhimpunan pagi dimulakan sehingga jam 7.00. seterusnya semua atlet menikmati sarapan pagi sebelum memulakan aktiviti pagi ini iaitu 'mini competition' pada jam 8.30 pagi tadi.  Atlet menjalani pertandingan relay sejauh 1.2 km dan berakhir pada jam 10.00 pagi.

Pada sebelah petang pula mini competition diteruskan dengan 'telematch' sehingga jam 6.30 petang dan keputusan juga telah diserahkan kepada pihak urusetia bagi acara penyampaian hadiah disebelah malam nanti.

Jam 8 malam, acara penutupan kem latihan T20 Sukan Olahraga dijalankan. Dimulakan dengan persembahan daripada atlet (2 persembahan), acara penyampaian hadiah dan diakhiri dengan ucapan penutupan oleh En. Rashid Ramli Ketua Unit Pelapis Negeri, Cawangan Pelapis, Majlis Sukan Negara.

Dengan ini berakhirlah KEM LATIHAN T20 SUKAN OLAHRAGA CAWANGAN PELAPIS, MAJLIS SUKAN NEGARA dan diharapkan semua atlet yang terlibat dapat meneruskan usaha dalam meningkatkan prestasi sukan olahraga di negara.  Terima kasih juga kepada pihak jurulatih dan urusetia yang terlibat dalam memberikan kerjasama selama kem ini.
LAPORAN OLEH,
NORJIHAN BASHAH
PENGURUS SUKAN PELAPIS KEBANGSAAN

No comments:

Post a Comment